PortadaseparatorMatrícula 1.ºBacharelato 2021/2022

Matrícula 1.ºBacharelato 2021/2022

Calqueira dúbida pode chamarnos ao teléfono: (+34) 988 431 565, ou enviarnos un e-mail a ies.celanova@edu.xunta.gal

ALUMNA ou ALUMNO
Pai ou Titor legal
Enderezo Familiar
Si Non
Fará uso dos seguientes servizos complementarios
Transporte escolar
Servizos complementarios:

• O servizo de transporte escolar é só para uso do alumnado que viva fóra da vila de Celanova.
Materias comúns

Elixir 1

3 horas

Soamente podes seleccionar materias dunha rama. Debes seleccionar todas as materias desa rama indicando a prioridade cun número de maior a menor prioridade. É dicir, a materia con máis prioridade para ti tería o número 1, a seguinte o 2 e así sucesivamente.

RAMA DE CIENCIAS DA SAÚDE
RAMA TÉCNICA
RAMA DE HUMANIDADES
TRONCAIS 4 horas
Elixir 2 (Numerar todas por ORDE de preferencia)
0 de 4
Arrastra para esta zona todas as materias e ordénaas segúndo orde de preferencia
  • LITERATURA UNIVERSAL
Podes arrastrar as materias, facer dobre click our facer click na aspa da parte dereita para engadilas. Logo podes ordenalas arrastrándoas na propia listaxe.
RAMA DE CIENCIAS SOCIAIS
TRONCAIS 4 horas
Elixir 2 (Numerar todas por ORDE de preferencia)
ESPECÍFICA PARA TODAS AS MODALIDADES
Opcións para todas as modalidades
  • SUMAR 6 HORAS
  • As opcións escollidas están supeditadas á organización do centro e a que haxa un mínimo de CINCO matrículas.

Debes seleccionar as dúas opcións por orde de preferencia, poñendo 1 á opción con máis prioridade, e seleccionar as materias de cada unha das opcións ata sumar 8 horas.

OPCIÓN A

Numerar cada bloque por orde de preferencia

Escolle 1 materia Troncal de 4 horas
  • DEBUXO TÉCNICO I
  • BIOLOXÍA E XEOLOXÍA
Escolle 1 materia específica de 2 horas
  • CULTURA CIENTÍFICA
  • TIC I
  • 2.ª Ling. estr. FRANCÉS I (*)
  • 2.ª Ling. estr. INGLÉS I(*)
  • ANTROPOLOXÍA
  • LITERATURA HISPÁNICA
OPCIÓN B

Escolle 1 materia de 3 horas
  • DEBUXO ARTÍSTICO I
  • LINGUAXE E PRÁCTICA MUSICAL
  • TECNOLOXÍA INDUSTRIAL I
  • ANATOMÍA APLICADA

Numerar cada bloque por orde de preferencia

Escolle 1 materia de 2 horas
  • CULTURA CIENTÍFICA
  • TIC I
  • 2.ª Ling. estr. FRANCÉS I (*)
  • 2.ª Ling. estr. INGLÉS I(*)
  • ANTROPOLOXÍA
  • LITERATURA HISPÁNICA
(*) Debes escoller un idioma distinto ao que seleccionaches como primeiro idioma
Escolle 1 materia de 1 hora
0 de 3
  • RELIXIÓN
  • TÉCNICAS DE ESTUDO
  • DESEÑO E IMPRESIÓN 3D INICIAL
Documentación necesaria para a matrícula
  • Fotocopia do DNI
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria
  • Regulamento de uso de teléfonos móbiles e doutros dispositivos electrónicos
  • Autorización de imaxe (só para o alumnado de nova incorporación ao centro)
  • 1,12€ de seguro escolar (págase na Secretaría do centro)
Si Non

Lin e acepto a política de privacidade e condicións de uso dos datos persoais.

Enviando datos.
Espere...

www.iescelanova.gal lle garatiza a adopción das medidas oportunas para asegurar o tratamento confidencial dos datos introducidos neste formulario.