PortadaseparatorNovas-Novidades

Anterior  1   2   3   4   5 Anterior
  • Excursión Las Edades del Hombre

Luns, 11-Novembro-2019
    O alumnado de 4 de ESO e 1 de bacharelato de Relixión visitaron en Burgos a exposición "Las Edades del Hombre", foron dous días intensos cheos de anécdotas e bos momentos como se reflexan nas fotografías que vos deixamos.
  • O IES Celanova transfórmase en IES Novariz

Luns, 11-Novembro-2019
    O noso centro será escenario central nunha serie que Netflix está a gravar en Celanova baseada na novela El desorden que dejas do celanovés Carlos Montero. Neste proxecto o IES Celanova transfórmase no IES Novariz.
  • Formación sobre a diabetes

Martes, 5-Novembro-2019
    O día 5 de novembro todo o persoal do centro recibiu unha formación sobre a diabetes a cabo da Asociación Diabética Auria
  • Basket X Libros